דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עובר ברחם אימו יותר רוחני מאדם בוגר 

מאת    [ 11/11/2008 ]

מילים במאמר: 611   [ נצפה 2238 פעמים ]



מסופר שכאשר הזרע והביצית מתחברים ברחמה של האם - באותו רגע בדיוק נכנסים ניצוצות של נשמה לעובר שמתהווה . לפני תהליך זה לוקח המלאך השומר על העובר "טיפה" מאותה התהוות ושואל את אלוהים :"מה דינה של טיפה זו - גיבור או חלש - עשיר או עני - בריא או חולה - ..." - זה מסכם את שאלת הגורל במשפט אחד .
באותם תשעה חודשים העובר נמצא במצב רוחני מאוד גבוה . לאחר שהוא נולד ועובר ל"לעולם חדש" - הרוחניות מתנתקת ממנו עם הגיל , ובהדרגה חוזרת אליו כאשר הוא מתבגר .

העובר ברחם אימו שומע , מרגיש , רואה , זוכר - מחקרים רבים סוכיחו זאת .
לההלן ציטוט של המדענים ג'נט די - פייטרו וויליאם פילר מאוניברסיטת ג'ון הופקינס :
"כבר בשבועות הראשונים להריון העובר מפגין התפתחות עצבית מעניינת ביותר - בגיל 9 שבועות הוא מגיב לרעש פתאומי . כשהרעש יושמע לו שוב ושוב , אחרי התגובה הראשונית של זעזוע , הוא יתרגל אליו ..." .

ועובדה מדהימה עוד יותר :
"תינוקות שנולדו הגיבו למוזיקה ששמעו כאשר היו ברחם אימם בהתלהבות מרובה מאשר למוזיקה רגילה . הם ידעו להבדיל בין סוגי המוזיקה ששמעו בעודם ברחם ".


העובר ברחם אימו הוא צופה ומביט מסוף העולם ועד סופו - יש לו נשמה והוא חי בצורת חיים שונה מאיתנו . הוא לא מוגבל בראייה , בהסתכלות על דברים . עיניו עצומות והוא רואה , בדיוק כמו בתקשור כשהמתקשר רואה דברים שלא רואים בעיניים . המתקשר צריך לעצום את עיניו כדי לראות דברים מעבר וגם העובר - עיניו עצומות .

אלו הימים הכי טובים לך כאדם - זהו המצב הכי טוב ונעים . למה בשעת השינה האדם ישן מקופל , למה לא להתרווח - הגוף נזכר בימים שהיה ברחם במצב הכי נעים בו שרה אי פעם בחייו . שם הוא מקבל את כל סודות העולם . המדע גילה תגלית נפלאה בספר : "גוף האדם - המכונה שאינה תיאמן" - בגיל 24 שבועות העובר מניע את עיניו בשינה כאילו חולם , התינוק מגיב למוזיקה ונע בהתאם לצלילים , כאשר נולד זוכר דברים כאשר היה ברחם , מוזיקה ששמע , מזהה את הקולות של האם , ואפילו סיפור שקראו לו לפני הלידה - זאת על פי הקראה של סיפורים תואמים לפני ואחרי הלידה .
המדענים הבינו שעוברים רק ממשיכים את התפתחותם המתחילה ממש ברגע העיבור .
העובר נמצא כעת רק במצב רוחני , הוא לא נמצא בגוף , כאילו נשמה בלבד . מבחינה רוחנית המקום הוא מאוד גבוה .

בעיתון הארץ בכתבה בשם : "המדע לצד העובר" - ד"ר נתנזון , שניהל בארה"ב מחלקה להפלות וכיום מתנגד להפלות גילה והוכיח שבשניות לפני ההפלה ישנה זעקה אילמת - העובר זועק ופותח את פיו כאילו צועק אך איננו נשמע , ואפילו פעימות ליבו הרגישו זאת מבעוד מועד . על פי ההלכה רק אם יש סיכון לחיי האישה מותר להפיל . ולא בגלל גיל , נישואים מותרים או לא , או מום כלשהוא .
רוב המקרים של מומים הסתיימו בלידות בריאות ותקינות , כיוון שתהליך התפתחות העובר שונה מעובר לעובר . כל תהליך הגדילה של העובר הוא פלא ומלא בניסים לכן יש לתת לזמן לעשות את שלו ולהאמין שיהיה טוב וזה מה שחשוב . לפי התגלית שציינתי אנו מגלים שהעובר מבין ומרגיש כל דבר ממש כמו אדם בוגר .

ישנה סברה שהמלאך השומר של התינוק נמצא איתו ביום היוולדו לאחר שבמשך תשעה חודשים סיפר לו מה תפקידו בעולם . כאשר נולד התינוק המלאך סותר לו , ואז הוא משמיע את קול הבכי , ( יש אומרים שאותו מלאך מכה בשפה העליונה של התינוק על מנת להשתיק אותו , שלא יספר מה גילה לו המלאך - ומכאן הסימן בשפה העליונה שלנו ...) וזאת על מנת שישכח כל מה שהסביר לו המלאך וזה יהיה טמון במוחו , בתת המודע שלו על מנת שיגלה זאת לבד במהלך חייו . לכן יש לנו דחף בלתי נשלט לייעוד שלנו שנקרא הארה בקבלה . לקראת המוות חוזר אותו מלאך כדי לבדוק מה עשה התינוק בימי חייו ...

לכן העובר בעצם נמצא במצב רוחני הכי גבוה שיהיה אי פעם בימי חייו - הוא מקבל את כל סודות חייו בזמן היווצרותו ...



אלעד כהן - תקשור,פירוש חלומות וייעוץ עפ"י כוחו של תת המודע
http://www.EladCohen.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב